miércoles, 21 de marzo de 2012

Stage, sorteo & Cannelés Hofmann

Per fi vinc amb l'entrada promesa: unes línies sobre el meu stage a la pastisseria Hofmann, una recepta (al fianl del post) i un sorteig!
Por fin vengo con la entrada prometida: unas linias sobre mi stage en la pastelería Hofmann, una receta (al final del post) y un sorteo!

Però també tinc una notícia negativa que donar-vos...la setmana passada van entrar a robar a casa meva i entre altres coses es van endur tot el meu material fotogràfic...Imagineu el disgust. Primer el fet de pensar que algú ha entrat a casa meva i ho ha tocat i tirat tot a terra, després que m'hagin tret algo que tant m'agradava i que com a blocaire era una eina tan important del meu dia a dia... Però bé, la vida continua i ara mentre estalvio per una càmara nova o creu-ho els dits perquè l'assegurança em pagui algo decent, em buscaré la vida per poder fer alguna foto encara que sigui de tant en tant...

Pero también tengo una noticia negativa que daros...la semana pasada entraron a robar en mi casa y entre otras cosas se llevaron todo mi material fotográfico...Imaginad el disgusto. Primero el hecho de pensar que alguien ha entrado en mi casa  y lo ha tocado y echado todo por el suelo, después que me hayan sacado una cosa que tanto me gustaba y que como bloguera era una herramienta tan importante de mi día a día... Pero bien, la vida continúa y ahora mientras que ahorro para una cámara nueva o cruzo los dedos para que el seguro me pague algo decente, me buscaré la vida para poder hacer alguna foto aunque sea de vez en cuando...

Dit això, anem a la part interessant :P. El meu stage!! Per sort tenia algunes fotos pendents i le spodré fer servir per l'entrada. Volia fer-ne més però ara no puc i s'allargaria massa...

Dicho esto, vamos a la parte interesante :P. Mi stage!! Por suerte tenía algunas fotos podré usarlas para la entrada. Quería hacer más pero se alargaría demasiado...

No us enganyaré, estic esgotada. El fet de viure fora de Barcelona ho complica tot més, però estic contenta de la decisió que vaig prendre fa uns mesos i no he avorrit gens la pastisseria, al contrari. Així que em sembla que vaig per bon camí ;)!

No os engañaré, estoy agotada. El hecho de vivir fuera de Barcelona lo complica todo más, pero estoy contenta de la decisión que tomé hace unos meses y no he aburrido nada la pastelería, al contrario. Así que me parece que voy por buen camino ;)!


Però anem al que voleu saber, què hi ha darrera la pastisseria Hofmann? doncs moltes coses però  possiblement totes vagin a parar a un adjectiu: qualitat.

Pero vamos a lo que queréis saber, ¿qué hay detrás de la pastelería Hofmann? pues muchas cosas y posiblemente todas vayan a parar a un adjetivo: calidad.


Començant pels ingredients. I és que fins i tot el rom que utilitzen per macerar les panses o fer almívar és bo! La xocolata és Valrhona, la mantega és de marques tan bones com la francesa Elle et Vire, igual que la nata líquida. Els fruits secs són de marques locals de molt bona qualitat, així com la fruita fresca i el rom...Matusalem 15 anys!! I tot i així us asseguro que els preus dels productes finals no són gens cars. De fet són molt més econòmics que els d'altres pastisseries.

Empezando por los ingredientes. Y es que incluso el ron que utilizan por macerar las pasas o hacer almíbar es bueno! El chocolate es Valrhona, la mantequilla es de marcas tan buenas como la francesa Elle te Vire, igual que la nata líquida. Los frutos secos son de marcas locales de muy buena calidad así como la fruta fresca, y el ron...Matusalem 15 años!! Y aún así os aseguro que los precios de los productos finales no son nada caros. De hecho son mucho más económicos que los de otras  pastelerías.



L'obrador és petitet però molt ben organitzat. Disposen d'un espai amb armaris de conservació, un parell d'induccions, mobles amb neveres als peus, dues taules de treball grans, dues amassadores, un arcó, i una part on es fa la bolleria amb dues taules de treball, neveres, dues fermentadores i dos forns.

El obrador es pequeñito pero muy bien organizado. Disponen de un espacio con armarios de conservación, un par de inducciones, muebles con neveras a los pies, dos mesas de trabajo grandes, dos amasadoras, un arcón, y una parte donde se hace la bollería con dos mesas de trabajo, neveras, dos fermentadoras y dos hornos.


A més, i la part més important, un equip molt ben format que cada dia està allà com un clau per fer funcionar tota la llista de coses que he dit. Després també estem els "passants" que intentem no posar gaires obstacles i aprendre molt ;P.

Además, y la parte más importante, un equipo muy bien formado que cada día está allí como un clavo para hacer funcionar toda la lista de cosas que he dicho. Después también estamos los "pasantes" que intentamos no poner muchos obstáculos y aprender mucho ;P.


Dins l'equip per descomptat hi és Mey Hofmann, una dona digna d'admirar, seguida pel que ha estat el meu professor en els dos cursos que he fet a l'escola i al que considero una d'aquelles persones que tenen un do especial per allò que fan, l'Eric Ortuño. I és que he conegut poca gent que tingui la tècnica, l'enginy i el saber fer corresponent a la seva professió i ho visqui amb la passió com ho viu ell (segur que demà més d'un em dirà pilota...:P).

Dentro del equipo por supuesto está Mey Hofmann, una mujer digna de admirar, seguida por el que ha sido mi profesor en los dos cursos que he hecho en la escuela y al que considero una de aquellas personas que tienen un don especial por aquello que hacen, Eric Ortuño. Y es que he conocido poca gente que no sólo tengan la técnica y saber hacer correspondiente a su profesión, sino que también lo viven con pasión y se nota que lo llevan dentro (seguro que mañana más de uno me llamará pelota...:P).


El David Kohler, el Gabi, la Vanesa, el Thiago, el Rodrigo Fontana, el Marc Baldomà, la Dunia, La Lola i la Uly són els que tanquen l'equip entre professors de pastisseria i treballadors de la mateixa. Tots ells uns grans professionals dels que es pot aprendre molt i tots ells gent amb molta paciència i sempre disposada a donar-te un cop de mà.

David Kohler, Gabi, Vanesa, el Thiago, Rodrigo Fontana, Marc Baldomà, Dunia, Lola y Uly son los que cierran el equipo entre profesores de pastelería y trabajadores de la misma. Todos ellos unos grandes profesionales de los que se puede aprender mucho y todos ellos gente con mucha paciencia y siempre dispuesta a echarte una mano.



La pastisseria, però, és molt més que això. A part dels que hi treballen i d'alguns passants que hi estem a diari durant una temporada també és un lloc obert als alumnes de pastisseria per fer pràctiques. Imagineu com ha de ser organitzar cada dia gent diferent sense deixar que això afecti al resultat final dels productes. El David que és un gran xef i qui organitza el dia a dia de la pastisseria és, entre altres coses, el que aconsegueix això, juntament amb el Rodrigo i el Marc que sempre tenen un moment per explicar-te o ajudar-te en allò que necessites.

La pastelería, sin embargo, es mucho más que esto. Aparte de los que trabajan y de algunos pasantes que estamos a diario durante una temporada, también es un lugar abierto a los alumnos de pastelería para hacer prácticas. Imagináis cómo tiene que ser organizar cada día gente diferente sin dejar que esto afecte al resultado final de los productos... David que es un gran chef y quien organiza el día a día de la pastelería es, entre otras cosas, el que logra esto, junto con Rodrigo y Marc que siempre tienen un momento para explicarte o ayudarte en aquello que necesitas.


La meva jornada comença a les 8 del matí que és la dels que estem a l'obrador, no és una mala hora (tret si vius a Sentmenat o Arenys de Mar, oi Carol? :)). De 8 a 13:30 l'obrador comença preparant les vitrines de bolleria i pastisseria al ritme del Dj Rodrigo que s'encarrega d'alegrar una mica l'ambient amb músiques de diferents estils i nacionalitats. Fet això, seguim preparant els encàrrecs i fent receptes per anar fent stock.

Mi jornada empieza a las 8 de la mañana qyue es la de los que estamos en el obrador, no es una mala hora (salvo si vives en Sentmenat o Arenys de Mar, verdad Carol? :)). De 8 a 13:30 el obrador empieza preparando las vitrinas de bollería y pastelería al ritmo del Dj Rodrigo que se encarga de alegrar un poco el ambiente con músicas de diferentes estilos y nacionalidades. Hecho esto, seguimos preparando los encargos y haciendo recetas para ir generando stock.

De 13:30 a 14:30 dinem a l'escola gràcies al menjar que cuinen alguns alumnes de la Hofmann. He arribat a menjar ostres i llamàntol...no està malament, oi?
De 13:30 a 14:30 comemos en la escuela gracias a la comida que cocinan algunos alumnos de la Hofmann. He llegado a comer ostras y bogavante...no está mal, verdad?

De 14:30 a 18 es segueix avançant feina i reposant les vitrines a mida que es van buidant i finalitzada la jornada marxo cap agafar el tren de tornada a casa amb la meva companya stagier i ja amiga Carolina que aviat acabarà el seu stage :(!

De 14:30 a 18 se sigue avanzando trabajo y reponiendo las vitrinas a medida que se van vaciando y finalizada la jornada me voy a coger el tren de vuelta a casa con mi compañera stagier y ya amiga Carolina que pronto acabará su stage :(!



Quan torni a tenir càmara espero preparar una nova entrada amb totes les coses bones que podeu tastar i comprar a la pastisseria com els recents Pasteis do Belem o Pot Cakes variats.

Cuando vuelva a tener cámara espero preparar una nueva entrada con todas las cosas buenas que podéis comer y comprar en la pastelería como los recientes Pasteis do Belem o Pot Cakes variados.

I ara, aprofitant que dintre de poquet el meu bloc farà 2 anys començo a anunciar un sorteig! Com l'any passat encara no us diré de què es tracta per poder-lo personalitzar una mica :)! Per participar només cal que deixeu un comentari en aquesta entrada! Teniu temps fins el 30 d'abril!
El que sí avançaré és que si us feu o ja us heu fet AMICS a la pàgina de FB de la Hofmann, tindreu un obsequi adicional de la marca Hofmann juntament amb el regal del sorteig!! ;) Vinga que hem d'ajudar al Rodrigo que és qui fa poquet ha decidit reactivar el FB de l'escola i ens porta novetats periòdiques de tot el que es mou per allà.
Us animeu?

Y ahora aprovechando que dentro de poquito mi blog hará 2 años  ya empiezo anunciar un sorteo!! Cómo el año pasado todavía no os diré de que se trata para poderlo personalizar un poco :)! para participar sólo tenéis que dejar un comentario en esta entrada!Tenéis tiempo hasta el 30 de abril!
Lo que sí avanzaré es que si os hacéis o ya os habéis hecho AMIGOS en la página de FB de la Hofmann, tendréis un obsequio adicional de la firma Hofmann junto con el regalo del sorteo!! Venga que tenemos que ayudar a Rodrigo que es quién hace poquito decidió reactivar el FB de la escuela y nos trae novedades periódicas de todo lo que se mueve por allí.
¿Os animáis?

Mentrestant, us deixo amb la recepta de Cannelés de la pastisseria

Mientras os dejo con la receta de Cannelés de la pastelería



Ingredients:

100 gr de mantega fosa (no clarificada)
500 gr de sucre
2 gr de sal
1 ou
6 rovells
100 gr de rom
250 gr de farina
1 l de llet
2 vaines de vainilla de tahití

Ingredientes:

100 gr de mantequilla fundida (no clarificada)
500 gr de azúcar
2 gr de sal
1 huevo
6 yemas
100 gr de ron
250 gr de harina
1 l de leche
2 vainas de vainilla de tahití


Preparació:

Barragem amb varetes la mantega, el sucre, la sal, l'ou, els rovells, el rom i la farina.
Tallem les vaines i rasquem les llavors. Fem bullir la llet amb les vaines i llavors de la vainilla.
Un cop arrenqui el bull ho barragem amb la preparació inicial.
Deixem reposar 24 h a la nevera.
Posem en els motlles especials de cannelé (de coure) la barreja i enfornem a 165ºC durant una hora aproximadament. Han de quedar molt caramelitzats.

Preparación:

Mezclamos con varillas la mantequilla, el azúcar, la sal, el huevo, las yemas, el ron y la harina.
Cortamos las vainas y rascamos las semillas. Hacemos hervir la leche con las vainas y semillas de vainilla.
Una vez hierva, lo mezclamos con la preparación inicial.
Dejamos reposar 24 h en al nevera.
Ponemos en los moldes especiales para cannelé (de cobre) la mezcla y horneamos a 165ºC durante 1 hora aproximadamente. Deben quedar muy caramelizados.

89 comentarios:

  1. un maravilloso reportaje, aunque lamento mucho que entraran a robarte, no me lo quiero ni imaginar, menudo disgusto!!!

    Me encantaría participar en el sorteo. Ya he solicitado amistad a Hoffman ;)

    Salu2. Paula

    ResponderEliminar
  2. Ja et vaig dir que em queda prop de la feina i hi passo algun cop a la setmana... l'últim va ser dissabte, un croissant de mascarpone increïble i una hamburguesa de xocolata i gerds deliciosa! Jo m'hi apunto! Petons!

    ResponderEliminar
  3. muy interesante todo lo que nos explicas de tu stage y animos que lo que estas aprendiendo en brutal.Yo pase por un stage de tercera división comparado con el tuyo y sali muy contento,pero duro lo es mucho y sino preguntale a la Gemma.
    Siento mucho lo del robo,a ver si el seguro te paga una nueva.
    y que bueno y el coirte lo dice todo de estos explendidos canneles
    venga Alba animos y a seguir
    peto

    ResponderEliminar
  4. umm les cannelles es algo que tinc pendent , les vaig fer una vegada i em van encantar! t'ho copio ja!
    quina estada més maca i espero que haviat tinguis càmara nova!
    petonets i quiero ganar el sorteo! vaaa

    ResponderEliminar
  5. Ostres Alba! Com sento això dels lladres.... la mare que els va....!!!! :( Espero que tinguis sort i l'assegurança et pagui alguna cosa.

    M'alegro que ho estiguis passant tant bé, em suposo que és molt esforç, però deu vaer la pena si és el que t'agrada. La recepta dels cannelés em ve perfecte, estic a Londres passant un dies aprenent inglès i els he provat aquí, i m'encanten!! O sigui que quan torni en vull fer :)))

    Doncs a veure si tinc sort al sorteig!! (Del face de la hofmann ja en sóc fan ;))

    Petonets!!

    ResponderEliminar
  6. Buf.... qué mal lo del robo... ojalá pillaran a los ladrones y los encerraran para siempre... es que odio estas cosas... porque si aún fuera gente que roba porque no tiene para comer... pues oye tiene un sentido... pero es que seguro que es gente que roba simplemente para ganar más dinero o yo qué sé... en fin... ojalá el seguro te pague todo lo que se llevaron!

    Y lo del stage es genial, lo debiste pasar de maravilla :D

    Me apunto al sorteo a ver si tengo suerte y felicidades por esos dos añitos :D
    Un beso!!

    ResponderEliminar
  7. Quina enveja guapa! La pastisseria és una passada... Em sap molt de greu que t'hagin entrat a robar. Jo no sé què faria! Em donaria un atac. Però bé, a veure què diu l'assegurança. Espero que tinguis sort!
    Aquests cannelés tenen una pinta sensacional. La veritat que feu unes coses increïbles a l'escola...
    Molts petonets i enhorabona per aquests gairebé 2 anys de bloc. Com passa el temps!

    ResponderEliminar
  8. quin post més xulo!! haurem de fer una visiteta a la pastisseria m'he quedat bocabadada!!! m'en alegro molt que aquesta experiència et vagi tant bé!
    Impacient pel sorteig!!

    molts petontes

    ResponderEliminar
  9. Qué suerte haber podido estar en ese stage, qué envidia más insana y qué lástima lo del equipo fotográfico... me imagino la rabia que te dio!
    Un besote

    ResponderEliminar
  10. Suposo que serà impossible guanyar una segona vegada, no? aix, quina pena, amb el que em va agradar l'any passat! jajajajajajaja. Nena, quin post més maco, m'has fet entrar ganas de sortir corrents per anar a comprar alguna cosa (ja saps que en 1 minut em planto a la porta!!! ;)) De moment em conformaré amb aquesta delícia que ens portes!!!! molts petonets guapi i ja vueràs com l'assegurança et cobrirà ni que sigui una part.

    ResponderEliminar
  11. mmmm quina pinta més bona!

    Pel que fa a la Hofmann, ja en soc fan! Com no ho hauria de ser amb aquests pastissets i altres delícies que fan? jajaja

    Em sap greu pel robatori, perquè realment tens molt de talent amb les fotografies (i amb la cuina evidentment!)

    Una abraçada

    Laura

    ResponderEliminar
  12. Uauuuu Alba!! Crec que estàs vivint el meu somni... jaja No, en serio, has de valorar la sort que tens, i encara més amb el bon rollo que es nota que hi ha! jeje Això compensa una mica el robatori, no??
    Quina llàstima que no tingui motllos de cannelés, perquè em posava a fer-ne ara mateix! jaja A veure sobre què anirà el sorteig... jiji

    Un petó guapa, continua aixíi!! ;D

    ResponderEliminar
  13. Alba, que pena más grande!, lamento de lo tu cámara y espero que no puedan darle buen uso, es tu material de trabajo, etc. Ánimos!
    Estupendo todo lo que estás haciendo en la escuela de cocina, es una maravilla, la conozco y suelo pasarme por ahí cada vez que voy, me encanta imaginarme que yo podría tomar clases ahi :).
    Me apunto a tu sorteo y le doy al me gusta en Fc, asi si gano me llega un extra.
    Un besitos y felices dos años de blog!

    ResponderEliminar
  14. Oh, alba, que pena lo de la cámara, mi marido esta constantemente comentando que haga un buen seguro a la cámara y sp. lo dejo pero creo no voy a tardar mucho. Todos estamos expuestos. Por cierto que envidia no esta más cerca para ese curso tan estupendo que estas haciendo. Los canneles estupendos. Bss y ánimos.

    ResponderEliminar
  15. Alba, quines ganes m'han vingut d'apuntar-me a fer l'stage!!!! Esperem moltes cròniques més pels que ens hem de conformar en llegir-ho...jijijiji!!!
    Quin greu lo de la camara i que t'hagin entrat a robar...no hi ha dret!
    I la recepta de les canneles me l'apunto...quina pintaaaaa!!!
    I el sorteig tb...faltaria més!!! ;)
    Petunets,
    Eva

    ResponderEliminar
  16. Boníssim post Alba!! Quina mala baba que t'entressin a robar a casa... m'has donat molta enveja només amb el cartell del carrer, anyoro molt BCN, i m'encantarioa poder tastar alguna de les coses tan bones que feu a la Hofmann.

    De moment em conformo amb guardar la recepta que has volgut compartir amb nosaltres!!!

    Molts petonets bonica!!!

    ResponderEliminar
  17. M'encanta l'entrada d'avui, esperavem aquestes fotos tan temptadores i precioses des de fa dies! Veig que has aprofitat i disfrutat al màxim aquesta experiència, quina enveja sana em dones :)
    Aquests cannelés els vaig veure a una revista fa temps, però veient les fotos teves m'has fet entrar ganes de clavarhi queixalada!
    Molts petons guapa ;)

    ResponderEliminar
  18. Que xules les fotos!!! espero que els de l'asseguraça es comportin......
    Aquests canneles, quina pinta! no m'esperava que per dins fossin així!
    Petonets i continua aprenent molt guapa!!!!
    (com hi vas amb tren a Sentmenat???)

    ResponderEliminar
  19. Siento mucho lo de tu robo y sobre todo que menudo susto.Me ha encantado todo lo que cuentas de Hoffman,aunque vivo en madrid un finde que pase en bcn me pase por la pastelería y compre algun dulce,pero claro el interior no lo vemos asi que gracias por mostrarnos el interior,muy bueno.un saludo.

    ResponderEliminar
  20. Ostres quin ensurt!! em sap molt greu :( a mi no m'ha passat mai això però només pensar-hi ja m'espanto... Quin super reportatge, m'he imaginat per allà dins de la manera com ho has explicat! I la veritat és que tinc ganes de fer alguna cosa semblant quan acabi la carrera... (encara falta una mica!) La meva germana té un amic que està estudiant a l'escola de cuina de la Hofmann, es diu Ner, potser has coincidit amb ell! (tot i que és "pequeñajo" deu tenir 17 o 18 anys com ella!) Tinc ganes de tastar els cannelés, tothom en diu meravelles!! Però com que tardaré una mica a fer-los, primer passaré per la pastisseria! ;) Fa dies que els tinc al facebook i se'm cau la baba amb tot el que publiquen!

    ResponderEliminar
  21. Jolines Alba, cuántas cosas nos traes!
    Primero... qué rabia lo del robo. De verdad, lo siento mucho, primero por el valor económico de lo que se han llevado, que encima tiene también valor personal y profesional. Es un pecado que te quiten tu equipo fotográfico, a alguien como tú que hace maravillas con la cámara. Pero es que sé lo que duele que te roben, que entren a tu hogar y se lleven tus cosas... Lo siento mucho, te mando muchos ánimos y espero que pronto puedas recuperar lo perdido.

    En cuanto a el reportaje de Hofmann, ¡impresionante! Se nota la calidad, el trabajo bien hecho y el valor humano del equipo y los aprendices. Me has dejado maravillada, y lo que te queda! Aunque el esfuerzo sea duro, me alegro de que estés disfrutando tanto :).

    Me apunto al sorteo! Y voy ya mismo a la página de FB Hofmann :)

    Los cannelés son una delicia, las probé en París este verano y son un vicio!

    Un abrazo

    ResponderEliminar
  22. Espero que estiguis una miqueta més animada!:((
    M'ha agradat molt veure una mica més del teu dia a dia i que ens expliquis com funciona per dins l'obrador, gràcies i també saber que estàs contenta amb la teva decisió, valenta!
    Et felicito ara o quan faci els dos anys?:p
    Molts petonets guapíssima.

    ResponderEliminar
  23. Por cierto! Tengo una pregunta curiosa: qué horno utilizan alli? Convección o uno modular refractario de pisos???? Es que eso de hornear bollería me está trayendo loca! =)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!
      Pues yo diría que es de convección pero es que el modular refractario no se cuál es... :(! Si me das alguna pista más a lo mejor te puedo ser de más ayuda!

      Besos!! :)

      Eliminar
  24. Que chulo haver pogut fer un stage a la pastiseria Hofmann! Segur que has aprés moltíssimes coses. I els cannnelés tenen una pinta... :)
    Ahh i FELICITATS per aquests 2 anys de blog!
    Petons, Marta.

    ResponderEliminar
  25. Els cannelés...uns dels pastissos que m'agradan més !!!!! Records

    ResponderEliminar
  26. Apucita tinc ganes d passejar xl born i treure lo cap xla H!!! Si hi vaig sortiràs a saludar????
    No tinguis por a casa!!! Muaaaaaaa

    ResponderEliminar
  27. Albeta carinyet, quina passada de post!! M'encanta com ho expliques i les fotos que ens portes... i a sobre la super recepta, se m'ha fet la boca aigua!
    Els de l'assegurança t'hauran de pagar alguna cosa sinó volen que unes famoses bruixetes els hi tirin un "mal de ojo"... bbbrrrr!! Als lladregots ja els hi hem tirat el malefici!
    Per cert, saps que el 30 d'abril és el meu aniversari? I saps també quants en faig, oi? jijjiji lalalala...
    Molts petonets
    Sandra

    ResponderEliminar
  28. Me ha encantado el reportaje! Que suerte tienes de poder estudiar en Hoffman ;)

    Me apunto al futuro sorteo...y enhorabuena por tu blog, es estupendo!!

    Saludos desde Bilbao.

    ResponderEliminar
  29. Siento mucho lo de tu robo. Espero que pronto reunas otro equipo fotográfico para seguir deleitándonos con tus maravillosas fotos. Que maravilla poder estar en la pasteleria Hofmann, yo me conformaria con pasar un solo dia rodeada de grandes profesionales.
    Me apunto al sorteo.
    Un beso
    elinderivas@gmail.com

    ResponderEliminar
  30. Ostres, quina mala sort això de les càmeres!!! Quina ràbia! I us van robar més coses... :(
    EL teu post m'ha portat molts records de quan vaig fer l'stage a BUBO, jo també em vaig cansar moltíssim, però vaig parendre molt i això recompensa de sobres tots els sacrifcis. Felictats per aquesta experiència tan bonica!

    ResponderEliminar
  31. Que suerte poder estar en Hofman. A la espera del sorteo. Besos!

    Ana de: 5 sentidos en la cocina

    ResponderEliminar
  32. Hola Alba! antes que nada, siento lo de tu casa, qué rabia y qué impotencia!!
    ahora paso a lo positivo, estarás muy cansada pero no sabes la envidia que me das!!!!!qué maravilla de cansancio!
    me encantaría estar allí! me ha encantado esta entrada, con todo lo que nos cuentas y con las fotos, gracias, y voy ahora mismo al facebook de la Hofmann para que me toque todo, todo!!!
    besos

    ResponderEliminar
  33. Està molt bé el teu reportatge explicant tot lo de l'obrador i mostrant els productes, fan una pinta exquisita!
    El pròxim cop que vagi a Barcelona, compraré cosetes segur :)
    M'apunto al sorteig i ja he fet m'agrada al facebook, falta que em confirmin com a amic :)
    1 petó, qui pogués menjar un croissant d'aquests...

    ResponderEliminar
  34. Lo siento muchísimo, los nervios que te tienen que entrar de que hayan invadido tu intimidad, aparte de lo que se hayan llevado. Espero que al menos el seguro se porte bien.
    Me ha encantado ver todo lo que nos enseñas, tiene que ser toda una experiencia.
    Me salen dos páginas de facebook de hoffman, no sé cuál es la válida si la que hay que darle al "me gusta" (le he dado) o la que hay que hacerse amigos. Pero me encantará participar en el sorteo.
    Besos y mucho ánimo.

    ResponderEliminar
  35. Sento lo del robatori, fa moltíssima rabia!! Ara ja esta fet i millor no pensar-hi.
    Per cert, m'encanta la Hoffman, tot el que he anat provant ha estat boníssim. De fet m'agradaria fer-hi algún curs, a veure si aviat puc.
    Susanna Sanz.

    ResponderEliminar
  36. Wow! Me he quedado alucinada con la entrada. Ni te imaginas las ganas que tengo de ir a Bcn y visitar Hofmann, bueno lo que se puede ver. Se de buena tinta, por Loreto de Sabores de Colores, que toda la materia prima con la que trabajan es de la mejor calidad y que el equipo que conforma la escuela y el obrador es de lo mejorcito.
    Mientras me releo la entrada me quedo saboreando las canneles ;D

    Besos y mucho ánimo para el día a día, ni te imaginas lo que te envidio.

    ResponderEliminar
  37. Oh, quin mal rollo que algu entri a casa teva... la veritat es que darrerament aixo es comença a sentir per tot arreu i fa una mica de por sortir al mati... La Hofmann es una pasada i estar de stage ha de ser fantastic!! La recepta dels canneles, deliciosa!. Petons.

    ResponderEliminar
  38. Que interessant tot el que expliques sobre la Hofmann, quan vingui a Barcelona t'asseguro que aniré a tastar alguna cosa, tot té un aspecte impressionant! Em sap greu que t'hagin entrat a casa, a nosaltres també ens va passar i la sensació que et queda és molt depriment...
    En fi, com tu ho has dit molt bé, s'ha de seguir endavant tot i els obstacles que ens posa la vida quotidiana, ànims!
    La recepta que ens proposes ha de ser una exquisidesa!

    ResponderEliminar
  39. La verdad es que suena duro todo lo que cuentas, pero se nota también por tus palabras que lo estás disfrutando barbaridad. Supongo además que sabes que eres en estos momentos la envidia de muchos de los que visitamos tu blog para disfrutar de nuestra afición común.
    Siento muchísimo lo del robo. Yo he vivido algo similar en mis carnes y la impotencia es tremenda. En fin.. positividad y paciencia, carretas de paciencia.
    Te mando un beso gigante y mi enhorabuena por tu maravilloso trabajo.

    ResponderEliminar
  40. Si que em sap greu això del robatori... a veure si va bé l'assegurança. Moltes gràcies per tota la info, és molt més que interessant. Jo només he fet un curs i vaig quedar encantada¨. Una recepta més que bona!!!
    I enhorabona per aquests dos anys! Petons

    ResponderEliminar
  41. Alba, quina entrada!!! Quines fotos tan precioses... em venen ganes d'anar-hi pero JA!!!!
    M'encanta aixo que dius que els ingredients son de tan bona qualitat... es una cosa que m'importa i molt!!!
    Per suposat que m'apunto al sorteig... no m'ho perdria pas!!! Ara m'en vaig al face per fer un "completo" jajajaja
    Un petonas i segueix gaudint...
    Sònia
    PD-> Sento molt que et robessin... en aquests temps ja es rutina... a mi la setmana passada em van obrir el cotxe :-(((((

    ResponderEliminar
  42. Alba, quina entrada més bonica. Sento el robatori, seria una cosa que m'afectaria molt. Però igual allò que diuen, que no hi ha mal que per bé vingui. Igual tens sort de treure'n alguna cosa bona de l'assegurança i l'equip podrà ser millor. Encara que tu fins i tot amb una pocquet de cartró faries fotografies boniques.
    Un petó,
    Nani

    ResponderEliminar
  43. Ostres Alba, quina passada l'stage! (com ho vas aconseguir? és obert a tothom?...la veritat és que ara amb la petita no ho faria, perquè em falta temps per estar amb ella, però mai se sap...)

    A nosaltres ens van entrar a casa fa 2 anys i entenc la sensació de ràbia que t'entra, sobretot per robar-nos el disc dur amb totes les fotografies que teniem...i ja em diràs què en van fer els lladres? llençar-ho a la primera escombraria?...aish, quina ràbia...

    En fi, com tu dius la vida continua i amb una mica de dolç tot es cura!

    Petons!

    ResponderEliminar
  44. Oh, siento mucho que te hayan robado, qué horror!!! No imagino lo que tienes que haber sentido, pobrecita. Bueno, espero que pronto lo olvides y que puedas adquirir una nueva cámara!
    Gracias por este reportaje de tu stage en la Hoffman. La verdad es que nunca he estado en esa pastelería, pero la próxima vez que vaya a Barcelona, iré sin falta. Me ha encantado tu relato!!!!
    Y en cuanto a esos bizcochitos, se ven deliciosos :)
    Un beso.

    ResponderEliminar
  45. Una entrada preciosa Alba, gracias por mostrarnos la pastelería de puertas adentro, cuanto trabajo hay detrás de cada pastelito, a veces no lo sabemos valorar. Aunque estés cansada estás cumpliendo un sueño, así que felicidades!

    Lamento lo del robo, a mi también me entraron a robar hace años y solo de pensar que han tocado todas las cosas que estimas, provoca una sensación muy desagradable. A mi hija también le robaron la cámara que estaba dentro del sillín de la moto mientras se quitaba el casco. Y el movil se lo arrancaron de la cara, literal, arañándola, lo que faltaba! pues todo se lo pagó el seguro, presentando las facturas, así que espero que tu seguro pueda hacer lo mismo y pronto tengas cámara nueva.
    Un abrazo y un beso

    ResponderEliminar
  46. Vaya, siento mucho lo del robo, ya verás que pronto consigues una cámara. El stage me parece super interesante y la receta magnífica. Un beso

    ResponderEliminar
  47. Vaja sento molt lo del robatori, espero que els del seguro t'ho compensin descentment i no com solen intentar fer-ho.
    M'alegro de que l'stage estigui anant tant bé, es nota que l'estàs disfrutant ni que els horaris siguin bastant complicats, sobretot si s'hi d'afegir desplaçaments.
    Els cannelés tenen una pinta irresistible, de fet, curiosament fa poc que he estat per la Bretanya francesa i allà són molt típics, els veus per tot arreu i va ser als pocs dies de tornar veure la teva entrada, em va fer molta gràcia però fins avui no he tingut temps de comentar.
    Les fotos com sempre precioses i ja saps que si un dia d'aquests després de l'stage encara tens ganes de quedar-te una estona més per Barcelona jo sempre estic disposada a fer un te pel Born, jajaja.

    Molts petonets!!

    ResponderEliminar
  48. Hola Alba!!! Et segueixo desde fa temps gràcies a la Vivian.
    M'encanta el blog i les fotografies són una passada. Em sap greu pel robatori! Realment és una mala passada...
    M'agradaria saber quina càmara feies servir i quina tens pensada comprar-te perquè jo n'estic mirant també.

    En fi, felicitar-te pel blog i per les receptes. ¡¡ENHORABONA!! Un projecte molt bonic i prometedor.

    ResponderEliminar
  49. Hola Alba

    Siento mucho lo de que te entraran en casa... ánimo.
    Un post precioso que me ha dado una sana envidia inmensa.
    Muchas gracias por el sorteo. Y en mi caso por presentarme la Hoffman, que también he añadido en FB.
    Un saludo,
    Carmen

    ResponderEliminar
  50. Hola!
    Yo he descubirto hace poco tu blog y estoy encantanda.
    Me encantaria poder estudiar en la escuela Hoffman,y me gustaria participar en el sorteo.
    Tambien he añadido a en FB a la Hoffman.
    Un saludo desde Valencia, besos, Mª Carmen

    ResponderEliminar
  51. Albeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeta meva!!!
    Quina alegria llegir-te!! Molts d'ànims; pensa tot el que has après i el que encara aprendràs. Així que ànims!! Encara que costi, i això que avui ens han robat una hora de dormir...lladres!!
    Estic tan desconnectada que fins avui no he vist (als mails) que t'han robat la càmera. :SSSSSS Em sap molt de greu. Vols que t'enviem la Lupita perquè guardi la casa?? Espero que els de l'assegurança es comportin...
    Molt interessant el que has escrit de la Hofmann i quin luxe tot: els productes, els pastissos...has dinat ostres???
    Les Cannelés tenen una pinta fantàstica!!
    Un petó moooooolt fort i molts d'ànims!!

    ResponderEliminar
  52. Qué pena lo de la cámara y las fotos. Y que dolor el que anden y remuevan tus cosas. Las fotos son magníficas y qué envidia poder hacer ese stage.

    ResponderEliminar
  53. Hola Alba!!!
    No sabes cuanto disfruto con tu blog! Hace poco tiempo que te sigo, pero siempre disfruto cada foto y cada receta que publicas! La pasteleria Hofmann no la conocía y gracias a tu blog, ya tengo una visita fija que hacer la proxima vez que baje a BCN.
    Supongo que sea cual sea la sorpresa de celebración de aniversario que quieres preparar, a todos nos agradará y, por spuesto, no me quiero quedar por fuera: Yo me apunto!
    Silvia.
    bistocho@gmail.com

    ResponderEliminar
  54. Bonita, siento mucho lo del robo, pero afortunadamente son solo cosas y tu estas bien y disfrutando del curso, de lo dulce de la vida y encima lo compartes con nosotros, eres divina y se te regresará con mil cosas mejores ya verás!!!

    Yo anotadísima al concurso...pero ...un detalle, los del otro lado del charco podemos o no ? Un abrazote!!!!
    Por lo pronto yo me voy ya feliz con que estés bien y con esta receta que esta de vicio...que fotos!! :D

    ResponderEliminar
  55. Alba, ara entenc lo de Nikon o Canon. Quina ràbia!! :(
    Ànims que es nota que malgrat l'esforç que suposa fer aquest stage l'estàs gaudint al màxim!
    Petons

    ResponderEliminar
  56. Alba no hace falta que te lo diga pero aprovecha cada milésima de segundo que eres afortunada en estar donde estás.Las fotos son divinas y bueno lo del robo pues comprarás otra mejor y seguro que más orientada a tus necesidades actuales.
    Bsos

    ResponderEliminar
  57. Alba, molts ànims i deu ni do quina ràbia aixó de que t'entrin a casa... espero que en poquet temps puguis comprar-te la càmara que t'agrada!
    Les teves "cróniques" són genials, m'encantaria aprendre tan com tu i estar a la teva pell :)
    un petonet

    ResponderEliminar
  58. Alba, que envidia me das con ese stage en Hpfmann!!! conozco perfectamente la pastelería porque allí compro los croissants, mi despecho está muy cerca y tengo la suerte de poder degustarlo a menudo! las canneles , ideales! un besito

    ResponderEliminar
  59. Alba, m'ha encantat!!!!! Moltes gràcies, perquè no m'ho podia ni imaginar. Segueix així, arribaràs lluny, si senyora!!!!!
    Ostres, em sap greu lo del robatori, suposo que devia ser molt fort el primer ensurt, no m'ho puc ni imaginar, i pensar això que dius, que t'entren i t'ho remenen tot. Ànims, aviat arribarà la nova càmara.
    Una forta abraçada, guapíssima!

    ResponderEliminar
  60. Hola Alba!

    Llegué a tu blog por que buscaba si alguien tenia la receta de Cannelés de Hofmann. Muchas gracias por tu generosidad! :)
    Es curioso pero en este post encuentro varios puntos en común: también estudié en Hofmann hace 2 años, pero cocina, soy una portuguesa nacida en Francia y tanto los pastéis como los cannelés me son muy queridos.
    Quisiera hacer una pequeña corrección, se llaman Pastéis de Belém.

    Gracias, mucho ánimo y un saludo.

    Marlène

    ResponderEliminar
  61. Madre mía qué lujo! La trastienda de la pastelería Hofmann.... me encantaría poder colarme en sitios así, yo que me quedo embobada viendo las recetas de Mey Hofmann en la revista Comer y Beber...
    Pues nada, habrá que hacerse amigo en el FB.
    Por cierto, me encanta tu blog.
    Enhorabuena.

    www.azucarycanelamolida.blogspot.com

    ResponderEliminar
  62. Hay Alba casi me da algo por lo de tu cámara y porque entraron en casa, cuanto lo siento :( Muchas gracias por compartir con nosotros tus prácticas y la receta ¡claro!
    Bueno me voy para FB ¡Feliz semana!

    ResponderEliminar
  63. Tienes un blog precioso que acabo de descubrir, me quedo entre tus seguidores :)

    Saludos

    ResponderEliminar
  64. Ay mi niña, qué penita con tu cámara! y qué susto! espero que pronto puedas tener otra ya lista para que hagas más fotos divinas como estas que nos traes...el reportaje es de lujo, como la Hoffman y qué contenta estoy de que esto lo estés disfrutando al máximo! Me voy pal FB a ver la página!
    Un beso grande mi niña!

    ResponderEliminar
  65. Hola guapa!!! Es la primera vez que visito tu blog y me he quedado impresionada!!! Mira que no soy nada golosa pero me han entrado umas ganas locas de comer algo dulce!!! Que buena pinta tiene todo. Siento lo del robo y espero que pronto tengas una camara para hacer fotos tan buenas como estas.
    Bss

    ResponderEliminar
  66. Guapi, m'ha encantat veure fotos de la Hofmann per dintre! són genials!
    em sap super greu lo de les càmeres... : (
    un petonàs, missinyu!

    ResponderEliminar
  67. Acabo de conocer tu blog y me encanta!!! Es una pena que te hayan robado la cámara porque erealmente haces unas fotografías buenísimas!! A ver si al menos gracias al seguro consigues recuperar algo...
    Me apunto al sorteo!! Y por cierto. Podrías poner el enlace al facebook de Hofmann??
    Susana
    susamone@yahoo.es

    ResponderEliminar
  68. Es esta la página???
    http://www.facebook.com/search/results.php?q=hofmann&init=quick&tas=0.4613317926755803#!/pages/ESCOLA-HOSTELERIA-HOFMANN/110602112317631

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Susana!
      Gracias por tu comentario! :)
      La página de FB de Hofmann a la que me refiero está linkada en esta entrada. Justo antes de la receta cuando hablo de qué debéis hacer para participar en el sorteo digo: si os hacéis o ya os habéis hecho AMIGOS en la página de FB de Hofmann. Si te pones encima de página de FB de Hofmann verás que puedes acceder a la misma!

      Suerte y muchos besos!!

      Eliminar
  69. M'encanten els cannelés!!!són unes petites delícies!nosaltres conneixem bé el que és treballar en una pastisseria, una feina ben dura, però es veu diferent quan és la teva passió oi?

    Felicitats pels dos anys del blog!!!

    Molts petonets!!!

    ResponderEliminar
  70. Aquesta entrada és brutal! Ja fa temps que estic pensant fer un curs a la hoffman però els he escrit dues vegades demanant informació i no m'han contestat mai! Ho intentaré pel facebook i, de passada, em faig fan :) els cannelés que has fet són espectaculars! Quines fanes de mossegar-los!!!

    ResponderEliminar
  71. Hola! Bueno he encontrado tu blog a través de F&F y vaya, iba a empezar felicitándote por tu fantástico blog, pero me has dejado helada con lo del robo de tu casa. ¡Qué asco de gente!, espero que la cámara les reviente en la cara por cerdos. A mí me pasó lo mismo hace años, me robaron mi viola el día antes del exámen de instrumento y ufff, cada vez que me acuerdo se me saltan las lágrimas de rabia e impotencia.

    Bueno, volviendo a la entrada, ojalá hubiese un lugar así por donde yo vivo.

    ResponderEliminar
  72. Seguro que estas aprendiendo mucho en Hofman, me alegro por ti ;-)
    Y siento mucho lo del robo en tu casa, pero espero que eso no te haya quitado las ganas de seguir con el blog. Mucho ánimo! =)

    ResponderEliminar
  73. Feia temps que no passava per aqui, i hem trobo amb aquesta noticia, la veritat és que en una llauna, i la sensació d'impotencia de que algu hagi regirat les teves coses és inevitable! Espero que ho poguis solucionar de la millor manera, n'estic segura.
    M'agradat molt veure el backstage, en realitat, crec que m'agrada molt més que simplement veure el resultat final, és un mon força dur, ho se, però els resultats son molt gratificants.
    Me n'alegro molt de que estiguis contenta amb aquest nou canvi de vida, ha estat tot un encert.

    kss

    ResponderEliminar
  74. Núria ( La Garriga )20 de abril de 2012, 9:56

    Ostres!! jo tambe feia dies que no visitava el blog i m'he quedat de pedra!...justament sóc seguidora del blog, apart de per les receptes, perquè m'encanten les fotografíes i atretzo en general que utilitzes ( fa un temps vam intercanviar un mail parlant de càmeres, objectius...)...
    Em sap molt greu sé perfectament el que suposa, i buffff...!!
    Però és veritat que amb més o menys temps, mica en mica tornaràs a recuperar tot el material fotogràfic per seguir amb la teva tasca, que tant ens agrada!!!
    Ànims i endavant
    Un petonet

    ResponderEliminar
  75. Me ha encantado el recorrido tan encantador que nos has brindado, para babear. Siento muchísimo lo que te ha pasado, un beso

    ResponderEliminar
  76. que buena experiencia la de la panadería, me alegra y da envidia a la vez :)
    una pena lo del robo, ojalá se solucione todo lo antes posible y no vuelva a ocurrir ese hecho lamentable... :(

    ResponderEliminar
  77. Me encanta tu blog!!! Felicidades por esos dos años!!

    ResponderEliminar
  78. Acabo de conèixer i m'agrada molt el teu bloc, ja tens una seguidora més!
    Una Put**** això del robatori (perdó per l'expressió, però no n'hi ha d'altra més suau per qualificar-ho com cal). I m'encanta poder xafardejar el curs de la Hofmann, i més encara la recepta.
    Felicitats per l'aniversari!
    Marta

    ResponderEliminar
  79. Alba, què fas que estàs desapareguda? Espero que estiguis bé i que aviat tornem a gaudir de les teves receptes i fotos precioses!

    Petons!

    ResponderEliminar
  80. Alba!!!! Venia a veure si havia novetats teves i veig que aquest entrada me la havia perdut!!!
    Quin goig que tot t´estigui anant be i disfrutant a Hofmann jo quan vaig a Barcelona sempr eintento combinar-ho per passar per la Pastisseria i agafar un cinnamon roll... m´encanten!!!

    que et segueixi anant tot super be!!!
    una forta abrçada!!
    (Quina rabia lo de la teva camara, noia quin ensurt us deurieu emportar..)

    ResponderEliminar
  81. Qué maravilla de pastelería, es el paraiso!! Vaya faena lo de tu cámara!
    Saludos

    ResponderEliminar
  82. Un bloc molt maco, i m'encanta que estigui en catala! Així puc practicar una mica! Tens una nova seguidora!!! xx

    ResponderEliminar
  83. Hola guapa, em sap molt de greu llegir que et van entrar a casa... Jo a vegades hi penso i uffff.... Pel que he vist, ja t'has comprat una camara nova! Espero que quant acabis amb el teu stage ens puguis seguir deleitant amb les teves precioses fotografies.
    Una pregunta:
    Quin es el motlle específic que s'utiliza per fer aquest dolç?
    Un petó ben dolç!

    ResponderEliminar
  84. Pretty section of content. I simply stumbled upon your website
    and in accession capital to claim that I get in fact enjoyed account your weblog posts.
    Anyway I'll be subscribing in your feeds or even I achievement you get entry to constantly rapidly.

    Also visit my web page Biotin for Hair Growth
    Feel free to surf my web blog :: Biotin for Hair Growth Reviews

    ResponderEliminar
  85. Тoday, I went to the beаchfront with my children.

    Ӏ found a seа shell and gave it tο mу 4 yеar
    old ԁaughter аnd said "You can hear the ocean if you put this to your ear." Shе ρlаced the shell to her ear and screamеԁ.
    There was a hermit crab inside anԁ it pincheԁ heг
    ear. She never wants to go bacκ! LoL I know this is
    entirely off topic but I hаd to tell someone!

    Visit my page - diamondlinks review

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails