sábado, 17 de septiembre de 2011

Cookies de xocolata i nous/de chocolate y nueces

Cookies de xocolata i nous

Feia temps que volia fer aquesta entrada i dedicar-li a la fan incondicional d’aquestes galetes, la meva amiga Carla! I advertir a unes bruixes galetaires que s’acosta el dia d’encendre els forns a coure galetes ;).
Aquestes cookies fa temps que les preparo perquè sempre, sempre queden bones. Són lletges d’aspecte (la que es veu més és la que ha quedat millor, la resta, són molt lletges), però són tan bones que dóna igual, les acabes veient boniques.
I el millor de tot, són facilíssimes de fer i porten xocolataaaa!!
Els darrers dos mesos vaig faltar a la recepta mensual de xoco, però aquest mes compensaré una mica la falta! Esteu preparats? Començo amb aquestes galetes, que porten poqueta xocolata en comparació amb les altres dues que estic preparant ;)

Per cert, estic buscant una recepta de cookies estil chips ahoy, així que si algú la té en el seu bloc, que m'ho digui sisplau!! :)



Ingredients:

170 grams de mantega pomada
1 ou
1/2 tassa de sucre morè
1/2 tassa de sucre normal
Un pessic de sal
1 tassa i 1/2 de farina
1 culleradeta de bicarbonat sòdic
2/3 de xocolata a trossos o xips de xocolata
1 tassa de nous picades

Preparació:


Prescalfem el forn a 180ºC.
Posem a batre al mantega amb els sucres fins que quedi cremós.
Afegim l’ou i batem fins que quedi integrat.
Afegim la farina, al sal i el bicarbonat i acabem de batre fins que quedi homogeni.
Posem les nous i 1/3 part de la xocolata i barragem a ma. Jo no utilitzo xips, agafo una xocolata que m’agradi i la tallo a trossos grossos. Les nous les parteixo amb les mans una mica i prou. M’agrada trobar-me els trossets de cop.
Posem paper de forn a una safata i amb una cullera normal o de servir gelat, fem boletes i les anem colocant a la safata una mica espaiades ja que aquestes cookies s’extenen molt. Repartim els trossets de xoco de la 1/3 part restant de xoco per sobre les boletes enfonsant-los poquet (si ho fem així els trossets de xoco quedaran a la superfície de la galeta i queda més bonic).
Les posem al forn de 12 a 15 minuts. Les treiem i les deixem refredar en una reixeta.



Cookies de chocolate y nueces

Hacía tiempo que quería hacer esta entrada y dedicársela a la fan incondicional de estas galletas, mi amiga Carla! Y advertir a unas brujas galleteras que se acerca el día de encender los hornos a cocer galletas ;).
Estas cookies hace tiempos que las preparo porque siempre, siempre quedan buenas. Son feas de aspecto (la que se ve más es la que ha quedado mejor, el resto, son muy feas), pero son tan buenas que da igual, las acabas viendo bonitas.
Y el mejor de todo, son facilísimas de hacer y llevan chocolateeee!!
Los últimos dos meses falté a la receta mensual de choco, pero este mes compensaré un poco la falta! ¿Estáis preparados? Empiezo con estas galletas, que llevan poquito chocolate en comparación con las otras dos que estoy preparando ;)

Por cierto, estoy buscando una receta de cookies estilo chips ahoy, así que si alguien la tiene en su blog, que me avise porfiii!! :)




Ingredientes:


170 gramos de mantequilla pomada
1 huevo
1/2 taza de azúcar moreno
1/2 taza de azúcar normal
Un pellizco de sal
1 taza y 1/2 de harina
1 cucharadita de bicarbonato sódico
2/3 de taza de chocolate a trozos o chips de chocolate
1 taza de nueces picadas

Preparación:

Precalentamos el horno a 180ºC.
Ponemos a batir la mantequilla con los azúcares hasta que quede cremoso.
Añadimos el huevo y batimos hasta que quede integrado.
Añadimos la harina, la sal y el bicarbonato y acabamos de batir hasta que quede homogéneo.
Ponemos las nueces y 1/3 parte del chocolate y mezclamos a mano. Yo no utilizo chips, cojo un chocolate que me guste y la corto a trozos gordos. Las nueces las parto con las manos un poco y ya está. Me gusta encontrarme los trocitos de repente.
Ponemos papel de horno a una bandeja y con una cuchara normal o de servir helado, hacemos bolitas y las vamos colocando en la bandeja dejando espacio entre ellas puesto que estas cookies se extienden mucho. Repartimos la 1/3 parte restante de trocitos de chocolate encima de las bolitas hundiéndolos muy poco (de esta manera los trocitos quedarán en la superfície una vez cocidas y quedan más bonitas).
Las ponemos al horno de 12 a 15 minutos. Las sacamos y las dejamos enfriar en una rejilla.

42 comentarios:

  1. Ja diuen que això de la bellesa és molt relatiu...
    Tu on veus la lletjor en aquestes cookies? Jo les trobo precioses! I segur que boníssimes!
    Petons

    ResponderEliminar
  2. Que galletitas geniales, Alba.Si encuentro esa receta te la paso.
    bss Esther

    ResponderEliminar
  3. Aaaaaai Alba!!! Aquesta setmana que baixen les temperatures em psoaré a fer pràctiques de galetes com una boja... perquè són un punt feble molt gran! jajajaja I una bruixeta ha d'estar a l'alçada!!
    Les cookies ja poden ser lletges amb lo bones que estan!!
    Petonets cuca!
    Sandra

    ResponderEliminar
  4. jo les trobo molt maques i a sobre tenen una pinta!! les probo jA! jee
    petonets

    ResponderEliminar
  5. Hola,

    Também sou fan destas bolachas e ando sempre há procura de receitas novas para experimentar.Vou levar a tua...

    Besitos,
    Rita

    ResponderEliminar
  6. De feas no tienen nada, deben estar tan buenas que no hay fealdad que valga :P Es que se necesita poco más para ser feliz, unas buenas galletas caseras con chocolate alegran cualquier día :D

    Un abrazo

    ResponderEliminar
  7. Que buenas! las galletas no tienen que verse bellas sino tentadoras, y ese chocolate te dice " Cómeme", lástimas que no pueda! Bss

    ResponderEliminar
  8. ¡Qué ricas!, deliciosas para tomar con un buen café.
    besitos

    ResponderEliminar
  9. Me gustan mucho Alba. Además me vienen genial para mi reto galletero mensual :D

    Besos.

    ResponderEliminar
  10. Lletjotes son, pero no van a cap concurs de miss mundo, no? les galetes...cap a la panxa, sense ni mirar-les i si estan tan bones com dius....me les emporto!

    ResponderEliminar
  11. Les trobo molt be!!!deixa que segur que están més bones!!!!petons

    ResponderEliminar
  12. Uoooo! el millor esmorzar! L'Arnau és un home afortunat! Jo sé d'un que estaria encantat... jejeje.
    http://cronicasdemiarmario.wordpress.com/

    ResponderEliminar
  13. Para mi no son feas para nada. En realidad esta es la forma que uno espera para estas galletas , si son perfectas es porque algo no funcionó bien.
    Y me imagino que salieron exquisitas.
    Cariños

    ResponderEliminar
  14. De feas nada Alba, yo las veo divinas... Es que soy una apasionada del chocolate!
    Besos

    ResponderEliminar
  15. Ohhhh que bones!!1 jo les veig precioses, super autèntiques i molt molt temptadores!!! m'encanten!!!
    Un petonàs preciosa ;)

    ResponderEliminar
  16. Alba, que delicia de cookies, ya imagino su sabor...ummmmm!!!!! muchos besos

    ResponderEliminar
  17. Unas galletas siempre apetecibles, da igual el aspecto que tengan (no son tan feas mujer).
    Feliz domingo
    Besos

    ResponderEliminar
  18. A mi no em semblen gens lletges, al contrari, tenen un aspectes boníssim, per clavar queixalada a la pantalla!

    ResponderEliminar
  19. Alba, yo las encuentro monísimas!!! y seguro que además de eso están buenísimas! ;)

    ResponderEliminar
  20. pues yo no las veo nada feas.. me parecen superapetitosas...

    ResponderEliminar
  21. Lletges??? Doncs, a mi em semblem molt maques i segur que estan boníssimes. Si les teves són lletges les meves ja no sé que són...serveix "horripilants"?? ;DD
    Avís rebut...començarem a pensar i a encendre el forn!!
    Gràcies per la felicitació!
    Petons!!

    ResponderEliminar
  22. Lletges?? jo no pararia de menjar-ne!!
    Nosaltres tenim una recepta de coockies que vaig fer al taller amb els nens, no sé si et servirà!
    Petonets

    ResponderEliminar
  23. http://eltallerdecuina.blogspot.com/2010/12/taller-de-cookies-de-xocolata-i.html

    ResponderEliminar
  24. M'encanten aquestes cookies. No pararia de menjar-les.

    ResponderEliminar
  25. Creo que por mayoría absoluta les perdonamos su aspecto.
    Llevan chocolate y están buenas. Estos son los requisitos y los cumple, para qué más????
    Besitos.

    ResponderEliminar
  26. que bones nena!!! ja pots practicar ja, que jo de moment em quedo amb aquestes!!! són maquísssssssimes!! jijijiji, no se d'on has tret que no són maques! petonets guapa meva

    ResponderEliminar
  27. Tic, tac, tic, tac...
    No crec que t'hagin quedat lletges, les galetes casolanes, que són les millors, ja queden així, no?
    Molts petonets.

    ResponderEliminar
  28. Alba, pues a mi no me parecen feas, todo lo contrario, me gusta el aspecto que tienen. Además deben estar riquisimas!!!

    Un besito,

    ResponderEliminar
  29. Es cierto que estas galletas en general no suelen quedar muy bonitas, o por lo menos como las que se comercializan, que es lo que todos tenemos en mente cuando las preparamos ... pero el sabor es sin duda delicioso y lo mejor de todo es que se hacen en nada, así que a disfrutar de ellas.

    Besotes guapa

    ResponderEliminar
  30. Uy, qué galletitas más ricas, Alba!!! Se ven deliciosas!!!
    Y muy lindas las fotos también ;-)
    Besos.

    ResponderEliminar
  31. Que bonitas las fotos... adorei a tua receitas beijos de portugal!

    ResponderEliminar
  32. Ay te lo creo que estan de muerte! Te tengo abandonada amiguita pero estoy fuera de Espana (por eso no encuentro las tildes) medio de vacaciones y creyendo que tendria mas tiempo, pues va a ser que no...pero ahora mismo me voy tambien a ver ese escabeche que vi por ahi abajo y que tiene muy buena pinta...
    Me quedo con tu receta que siempre me gusta hacer cookies y asi voy variando, a lo mejor esta es la definitiva! Y por supuesto espero las otras que vienen de camino...
    Un besote!

    ResponderEliminar
  33. ¡Qué ricas Alba! Yo estas las voy a preparar cuando tenga amigos a merendar porque si no me las como todas yo sóla.

    Me encantan así tal cual, caseras y hechas con cariño, para mí mucho más bonitas que las industriales.

    Besote

    ResponderEliminar
  34. Doncs tot i que dius que no són molt boniques, t'han quedat molt bé en les fotos, jo diria que el toc rústic les fa més abellidores i casolanes. La combinació de nous i xocolate m'encanta. Besets.

    ResponderEliminar
  35. Alba impresionantes y para mí que soy fan de cualquier tipo de galleta aún más.
    No tengo claro varios aspectos de la receta:
    ¿Harina de repostería o normal?
    ¿Chocolate cortado en trozos pequeños?
    ¿Porque de los 2/3 de taza de chocolate solo pones 1/3 de la misma y el resto no se usa?
    Ufff que pesadito soy ¿verdad? pero es que me han encantado y seguro que a Jimena le encantarían.
    Bsos guapa

    ResponderEliminar
  36. Quina bona pinta, pot-ser intent'ho fer-les aquest cap de setmana.
    Feliçitats.

    ResponderEliminar
  37. A mi si que em semblen lletges, però quasi totes les que jo faig ho són... Aquí tens una recepta molt bona, d'un dels meus blogs en llista. Jo sempre les faig amb sucre de canya, que també està bé i és més sà. Si les fas amb sucre blanc surtiràn del forn ben redones, aixó si.

    http://recetascarmelilla.blogspot.com/2009/10/galletas-con-perlitas-de-chocolate.html

    ResponderEliminar
  38. Ja està aquí el corcó: la tassa de quina mida???? cafè? esmorzar? mida got?
    és que vull fer les galetes i saps que sóc una mica corcky ( a més de corcó)
    petonets

    ResponderEliminar
  39. Bona tarda Alba, volia comentar-te que al apartat LeFabuleux Destin Du Chocolat, l'enllaç de Diamantes de Chocolate y Frambuesa et porta aquí i el de cookies de xocolata i nous també aquí, així que el tens duplicat i perdut el teu dels Diamantes que estic intrigada.

    Salutacions.

    Xènia Roca

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails