miércoles, 13 de octubre de 2010

Amigo invisible gastronómico 2010/Amic Invisible gastronomic 2010

AIG 2010

(si eres mi amigo invisible y no entiendes el catalán, después del banner de AIG está la traducción en castellano! :))

Poc a poc vaig descobrint més coses del món dels blocs de gastronomia i en la mesura que puc m'agrada participar-hi per veure bé de què es tracta. En aquest cas, he descobert que Bea del blog El rincón de Bea, està organitzant un amic invisible gastronòmic en el que hi pot participar tothom seguint les senzilles instruccions que podreu trobar aquí (teniu en compte que el plaç per apuntar-s'hi només està obert fins el proper 18 d'ocubre). El joc com ja imaginareu, consisteix en fer un regal relacionat amb le món de la cuina a la persona que et toqui per sorteig i que la Bea et comunicarà. La gràcia és que la persona que t'ha tocat no pot saber que tu li fas el regal (fins que el rebi en aquest cas), per això ets "amic invisible"!

Aquest any la Bea compta amb un banner fantàstic per l'event dissenyat per Carolina González, del bloc ilustradora infantil. Més avall el trobareu. És bonic, oi?

A mi no m'ha costat massa decidir-me a participar. M'encantava l'amic invisible de l'escola tot i que quasi sempre tothom feia el típic pot de sals de colors i ja no sabies on posar-los, jeje! I la veritat és que sempre m'ha agradat trencar-me el cap pensant en què regalar a algú que no coneixo massa o gens. A part que també m'encanta rebre regals!! :). Així que si t'ha tocat ser el meu amic invisible, hauries de saber que....

No sóc molt complicada, sobretot perquè m'estic iniciant amb això de la cuina i qualsevol cosa relacionada m'encantarà i difícilment la tindré repetida! Però per si no se t'acut res, t'ajudaré una mica més i et diré que m'agraden:

.- Els llibres de cuina, especialment de cuina tradicional de diferents països (tot i queconfesso que també fa temps que m'agradaria tenir un llibre de la Nigella Lawson, qualsevol perquè no en tinc cap!).

.- Articles de cuina vintage. M'encanta aquesta estètica.

.- La xocolata, les anxoves, el formatge i qualsevol menjar tradicional del lloc de residència del meu amic invisible! :P.

.- Els motlles per fer coses petites (mini cheese cake pans, mini cupcake pan...).

.- Els papers de cupcakes, minicupcake, muffins. I els tovallons de paper divertits y/o elegants.

.- Els sucrets amb formes per decorar cupcakes, pastissos, etc.

.- Les sorpreses! :)


Moltes gràcies Bea i Carolina! La idea m'ha encantat, és una sort comptar amb gent com vosaltres que ho organitza tan a gust!


AIG 2010

Poco a poco voy descubriendo más cosas del mundo de los blogs de gastronomía y en la medida que puedo me gusta participar para ver bien de qué se trata. En este caso, he descubierto que Bea del blog El rincón de Bea, está organizando un amigo invisible gastronómico en el que puede participar todo el mundo siguiendo las sencillas instrucciones que podréis encontrar aquí (tened en cuenta que el plazo para apuntarse sólo está abierto hasta el próximo 18 de ocubre). El juego como ya imaginaréis, consiste en hacer un regalo relacionado con el mundo de la cocina a la persona que te toque por sorteo y que Bea te comunicará. La gracia es que la persona que te ha tocado no puede saber que tú le haces el regalo (en este caso hasta que lo reciba), de ahí que se llame "amigo invisible"!

Este año Bea cuenta con un banner fantástico para el evento diseñado por Carolina González, del blog ilustradora infantil. Es bonito, verdad?

A mí no me ha costado demasiado decidirme a participar. Me encantaba le amigo invisible de la escuela, aunque todo el mundo acababa haciendo los botes de sales de colores y no sabías dónde ponerlos! Y la verdad es que siempre me ha gustado romperme la cabeza pensando en qué regalar a alguien que no conozco demasiado o nada. A parte que también me encanta recibir regalos!! :). Así que si te ha tocado ser mi amigo invisible, tendrías que saber que....

No soy muy complicada, sobre todo porque me estoy iniciando con esto de la cocina y cualquier cosa relacionada me encantará y difícilmente la tendré repetida! Pero por si no se te ocurriera nada, voy a ayudarte algo más y te diré que me gusta:

.- Los libros de cocina, especialmente de cocina tradicional de diferentes países (a pesar deque confieso que también hace tiempo que me gustaría tener un libro de la Nigella Lawson, cualquier porque no tengo ninguno!).

.- Los artículos de cocina vintage. Me encanta esta estética.

.- El chocolate, las anchoas, el queso y cualquier cosa tradicional del lugar de residencia demi amigo invisible! :P.

.- Los moldes para hacer cosas pequeñas (mine cheese cake pans, mine cupcake pan...).

.- Los papeles de cupcakes, minicupcakes, muffins. Y las servilletas de papel divertidos.

.- Los azucarillos con formas distintas para decorar cupcakes, pasteles, etc.

.- Las sorpresas!

Muchas gracias Bea y Carolina! La idea me ha encantado. Es una suerte contar con gente como vosotras que lo organiza tan a gusto!

3 comentarios:

  1. Quina sort Alba!
    Saps qupe em va passar a mi??....Jo ja feia tempas abans de tenir el meu blog, que en segui molts d'altres i ja havia vist això de l'amic invisible... i quan vaig veure que la Bea posava en marxa el AIG 2010 em vaig tirar de cap, prepar-ho el post, el publico i em van entrant comentaris dient-me que jo no podia participar pk tenia menys de 4 mesos d'activtat!!! XOP!!! es veritat!!!! no ho havia vist!! Espero que ho disfrutis mooolt i que et regalin coses molt xules... jo igualment prenc bona nota de les teves preferències!!! Molts petonets

    ResponderEliminar
  2. ostres Alba, no m'havia ni plantejat participar al AIG fins que he llegit el teu post...així que ja he fet la inscripció!! jiji!! sempre és xulo rebre regalitus, i si són gastronòmics molt millor!!

    ResponderEliminar
  3. Hola Íngrid, és una mala sort, katxins! Però bé, em sembla que ja ho hem arreglat una mica, oi? ;P

    Gemma (mai se si prefereixes que et digui gemmota, hihi!! si ho prefereixes m'ho dius!), m'alegro que t'hagi animat a participar, a mi és que això de fer i rebre regalets m'encanta. Serà un acte purament consumista... però a mi m'encanta, hihi!! :P


    Molts, mooolts petonets a totes dues!! :)

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails